1. Postanowienia wstępne
1.1 Niniejszy Regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady
i tryb zawierania Konsumenta ze Sprzedawcą Umowy kupna-sprzedaży na
odległość za pośrednictwem strony internetowej (dalej Strony)
https://lpromo.pl.
1.2 Dane Sprzedawcy
1.3 Przed złożeniem zamówienia na Stronie prosimy o uważne zapoznanie
się z niniejszym Regulaminem i upewnienie się, że jest on właściwie
zrozumiały. Informujemy, że przed realizacją zamówienia Użytkownik musi
wyrazić zgodę na niniejszy Regulamin oraz Politykę Prywatności, a brak
wyrażenia zgody uniemożliwia realizację zamówienia produktów. Po
potwierdzeniu zamówienia uważa się, że Użytkownik zapoznał się z
Regulaminem i z nim się zgadza.
1.4 Informujemy również, że niniejszy Regulamin może ulec zmianie.
Najnowsza wersja Regulaminu jest widoczna przy każdym potwierdzeniu
zamówienia. W związku z tym zachęcamy do każdorazowego potwierdzania
znajomości obowiązujących zasad.
2. Wymagania techniczne
Do korzystania ze Strony, w tym - przeglądania asortymentu sklepu
Sprzedawcy, oraz składania zamówień na produkty, niezbędne są:
a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką
internetową,
b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c) włączona obsługa plików cookies.
3. Produkty
3.1 Wszystkie produkty na Stronie posiadają zdjęcie, krótki opis oraz
możliwe sposoby znakowania. Wizerunki produktów, prezentowane na
Stronie, mają charakter poglądowy. Sprzedawca dochowuje należytej
staranności, aby znajdujące się na Stronie zdjęcia produktów
odzwierciedlały ich kolor, charakter, fakturę i stan. Kolory produktów
na zdjęciach, w związku z m.in. różnicami w rozdzielczości, kalibracji
i jasności ekranu urządzenia Użytkownika, na których zdjęcia są
wyświetlane, mogą nieznacznie się różnić od rzeczywistości. Przyjmuje
się, że Użytkownik ma tego świadomość.
3.2 Opakowanie towaru może różnić się od przedstawionego na zdjęciach
na Stronie Sprzedawcy.
3.3 O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, wszystkie towary,
prezentowane na Stronie Sprzedawcy, są dostępne. W przypadku braku
dostępności zamówionego produktu lub wydłużenia terminu jego dostawy,
Użytkownik jest o tym niezwłocznie informowany drogą mailową lub w inny
sposób, iż następuje przerwanie realizacji zamówienia na taki produkt
lub uzgodnienie innego, wzajemnie dogodnego rozwiązania.
4. Przetwarzanie danych osobowych
4.1 Administratorem danych osobowych Klienta, zbieranych za
pośrednictwem Strony, jest Sprzedawca.
4.2 Dane osobowe, podane przez Klienta (imię, nazwisko, adres, telefon,
e-mail, nazwa firmy i inne dane) podczas składania zamówienia i/lub
rejestracji na Stronie, są przechowywane i przetwarzane zgodnie z
ustawą o ochronie prawnej Danych Osobowych. Sprzedawca zapewnia, iż
dane osobowe, wymagane w formularzu zamówienia i/lub rejestracji na
Stronie, są wykorzystywane wyłącznie do:
a) realizacji zamówień Klienta;
b) kontaktu z Klientem w przypadku jakichkolwiek pytań, związanych z
realizacją Jego zamówień;
c) wystawienia dokumentów finansowych (faktur);
d) marketingu bezpośredniego.
4.3 Odbiorcami danych osobowych Klienta Strony mogą być:
1) w przypadku Klienta, który korzysta w sklepie internetowym ze
sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, Administrator
udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi,
obsługującemu powyższe płatności na Stronie;
2) w przypadku Klienta, który korzysta w sklepie internetowym
Sprzedawcy ze sposobu dostawy przesyłką kurjerską, Administrator
udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub
pośrednikowi, realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
4.4 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przekazywania informacji osobom
trzecim tylko w przypadkach i zgodnie z procedurą, określoną przez
prawo.
4.5 Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich
poprawiania, żądania usunięcia, sprzeciwu wobec przetwarzania oraz
cofnięcia zgody na przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, dokonanego przed cofnięciem zgody.
4.6 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie
wskazanych w Regulaminie danych osobowych, niezbędnych do zawarcia
Umowy kupna-sprzedaży, skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże Umowy.
5. Warunki zakupu
5.1 Zakupu na Stronie mogą dokonywać osoby fizyczne (w związku z
prowadzoną działalnością gospodarczą lub jako konsument, tj. osoba
fizyczna, dokonująca zakupu w celach prywatnych, tj. niezwiązanych
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową - zwane dalej
Konsumentem) oraz instytucje, organizacje, jednostki publiczne i osoby
prawne.
5.2 Wszystkie informacje o produktach i usługach, podane na Stronie, w
szczególności ich opisy, parametry oraz ceny, stanowią wyłącznie
zaproszenie do zawarcia Umowy kupna-sprzedaży, w rozumieniu art. 71
Kodeksu Cywilnego.
5.3 Podstawą prawną wystawiania i przesyłania faktur w formie
elektronicznej jest art. 106 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535). Faktura, przesyłana w
formie elektronicznej zgodnie z Ustawą, jest równoznaczna z
przesyłaniem faktury, wystawionej w formie papierowej, i stanowi
dokument księgowy.
5.4 Przed złożeniem zamówienia Klient proszony jest o zapoznanie się z
treścią Regulaminu i jego akceptację.
5.5 Po akceptacji projektu oraz dokonaniu płatności Klient nie ma
możliwości odstąpienia od transakcji.
6. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży
6.1 Zawarcie Umowy kupna-sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą
następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia poprzez
formularz, dostępny na Stronie.
6.2 Złożenie wstępnej oferty zamówienia następuje poprzez dodanie przez
Klienta wybranego produktu do koszyka zakupowego. Podstawowe cechy
każdego sprzedawanego na Stronie produktu są podane w jego opisie na
Stronie. Dodatkowe lub brakujące informacje o produkcie, posiadanych
certyfikatach, materiałach, kolorach, wymiarach, danych testowych lub
informacje, dotyczące wyboru technologii nadruku, udzielane są po
przesłaniu zapytania na adres info@lpromo.pl.
6.3 W celu sfinalizowania oferty zamówienia Klient zobowiązany jest do
uzupełnienia potrzebnych danych oraz wyboru sposobu płatności i
dostawy, a także do zaakceptowania Regulaminu poprzez zaznaczenie
odpowiedniego pola w formularzu zamówienia oraz wybranie przycisku
„Złożyć zamówienie“, którym Klient potwierdza ofertę zamówienia oraz
świadomość tego, że w przypadku zawarcia umowy jest zobowiązany do
zapłaty.
6.4 Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za
produkt, koszt jego znakowania oraz koszt dostawy (w tym koszt
transportu, wniesienia), o której Klient jest informowany na Stronie w
trakcie składania zamówienia, w tym także - w chwili wyrażenia woli
związania się Umową kupna-sprzedaży. Ostateczna cena za produkt wraz ze
znakowaniem i transportem zostaje potwierdzona na druku Potwierdzenia
zamówienia, wysyłanym w wiadomości e-mail do Klienta.
6.5 Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji
następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej
wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty
e-mail Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o
otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz
potwierdzenie zawarcia Umowy kupna-sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez
Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa
kupna-sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
6.6 Zawierając Umowę kupna-sprzedaży Klient wyraża zgodę na przesłanie
elektronicznego formularza zamówienia z danymi zakupu na adres poczty
e-mail, podany w momencie zakupu.
6.7 Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na
rachunku bankowym Sprzedawcy.
6.8 Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura. Faktura wystawiana
jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są
skompletowane i gotowe do wysyłki. Na życzenie Klienta wystawiana jest
faktura VAT.
6.9 Po przygotowaniu zamówienia Sprzedawca wysyła Klientowi wiadomość
e-mail, potwierdzającą wysłanie zamówienia do Klienta.
6.10 Towar jest wysyłany przez Sprzedawcę w terminie, wskazanym w
opisie produktu, w sposób, wybrany przez Klienta podczas składania
zamówienia. Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem
sprzedaży (fakturą) jest wysyłany na podany przez Klienta w formularzu
zamówienia adres.
6.11 Z uwagi na fakt, że Strona sprzedawcy oferuje niezwykle szeroki
asortyment towarów, pomimo wszelkich starań Sprzedawcy, istnieje
możliwość błędów w cenach przy niektórych produktach. W przypadku
stwierdzenia przez Sprzedawcę, że przedstawiona cena towaru jest
nieprawidłowa, Sprzedawca zobowiązuje się poinformować o tym Klienta na
piśmie i umożliwić Klientowi zakup towaru w prawidłowej cenie lub
anulowanie zamówienia. Zamówienie nie jest realizowane do czasu
otrzymania odpowiedzi od Klienta. W przypadku braku możliwości
skontaktowania się z Klientem poprzez wskazane przez Niego kontakty,
uważa się, że zamówienie zostało anulowane, o czym Klient zostaje
poinformowany na piśmie. Ważne, że jeśli błąd cenowy jest oczywisty, i
Klient mógł świadomie rozpoznać błędną cenę, Sprzedawca nie jest
zobowiązany do sprzedaży towaru Klientowi po nieprawidłowej (niższej)
cenie.
6.12 W przypadku, gdy Sprzedawca nie jest w stanie sprzedać produktu,
np. z powodu braku produktu na stanie magazynowym, produktu nie ma już
w sprzedaży lub z powodu błędu, związanego z ceną, wyświetlaną na
Stronie, Sprzedawca informuje Klienta e-mailem lub w inny sposób, że
realizacja zamówienia zostaje anulowana. W przypadku, gdy Klient
dokonał już zapłaty za towar, Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu
Klientowi wpłaconej kwoty w ciągu 5 kalendarzowych dni.
6.13 Każde zamówienie, złożone przez Klienta na Stronie, jest
rejestrowane i przechowywane w bazie danych sklepu internetowego
Sprzedawcy.
7. Obowiązki Użytkownika
7.1 Użytkownik jest zobowiązany podać pełne i zgodne z prawdą dane
osobowe. Jeśli dane osobowe lub prawne Użytkownika uległy zmianie, a
Sprzedawca nie został o tym poinformowany, Użytkownik przejmuje w pełni
ryzyko strat, wynikających z tych okoliczności.
7.2 Użytkownik musi zapłacić za towar i przyjąć go zgodnie z procedurą,
określoną w niniejszym Regulaminie.
8. Obowiązki Sprzedacy
8.1 Sprzedawca zobowiązuje się do umożliwienia Użytkownikowi
korzystania z usług, świadczonych przez Stronę, na warunkach,
określonych w niniejszym Regulaminie oraz na Stronie.
8.2 Sprzedawca, nie mogąc z uwagi na ważne okoliczności dostarczyć
Użytkownikowi zamówionego towaru, zobowiązuje się zaoferować w miarę
możliwości produkt analogiczny lub podobny. W przypadku odmowy
przyjęcia przez Użytkownika analogicznego lub podobnego towaru,
Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu Użytkownikowi wpłaconej kwoty
pieniężnej w ciągu 5 roboczych dni, jeśli Użytkownik dokonał przedpłaty.
9. Ceny produktów, tryb i warunki
płatności
9.1 Wszystkie ceny, podane przez Sprzedawcę na Stronie, są w polskiej
walucie i nie zawierają podatku VAT oraz kosztów dostawy.
9.2 Strona zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów, znajdujących się w
ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i
odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
9.3 Płatność przelewem jest przedpłatą, gdy Użytkownik, po otrzymaniu
faktury zaliczkowej, korzystając z bankowości elektronicznej lub udając
się do najbliższego oddziału bankowego, dokonuje przelewu środków
pieniężnych na rachunek bankowy Sprzedawcy.
9.4 Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu zapłaty za towar
oraz potwierdzeniu wizualizacji Użytkownika, jeśli towar jest
produkowany z nadrukiem.
9.5 Produkty nie są rezerwowane. Opóźnienia w potwierdzeniu płatności i
wizualizacji mogą wpłynąć na saldo istniejących produktów i terminy
dostaw.
9.6 Wraz z przesłanym plikiem graficznym Klient oświadcza, że jest
uprawniony do wykorzystywania przekazanego znaku oraz, że nie jest on
obciążony żadnymi roszczeniami i innymi prawami osób trzecich, a Klient
posiada wymagane prawem właściwe i odpowiednie prawo autorskie,
majątkowe lub licencję do przekazywanych materiałów. Ewentualne
roszczenia osób trzecich w zakresie powierzonych materiałów obciążają w
całości Klienta i zwalniają Sprzedawcę od odpowiedzialności. Klient
niezwłocznie pokryje wszelkie koszty, poniesione przez Sprzedawcę w
związku z roszczeniami podmiotów trzecich, których prawa zostały
naruszone.
10.Dostarczenie towarów
10.1 Zamawiany towar dostarczany jest do Klienta przez Sprzedawcę lub
jego upoważnionego przedstawiciela, bądź uzgodniony jest inny sposób
dostawy.
10.2 Koszty dostawy zamówionych towarów do miejsca przeznaczenia ponosi
Klient. Cena dostawy zamówienia w Polsce wynosi 180 zł bez VAT.
Sprzedawca udziela Klientowi dodatkowego rabatu na dostawę w rozmiarze
160,01 zł przy zamówieniach do 199 zł, w rozmiarze 170,01 zł - przy
zamówieniach powyżej 199 zł.
10.3 Sprzedawca dostarcza towar Klientowi zgodnie z terminami, podanymi
w opisach produktów, lub poprzez przesłanie dodatkowej informacji po
otrzymaniu zamówienia Klienta. Niniejsze warunki mają charakter wstępny
i nie mają zastosowania w przypadkach, gdy Sprzedawca nie posiada na
stanie żądanego towaru, a Klient został poinformowany o braku
zamówionego przez Niego towaru. Jednocześnie Klient zgadza się, że w
wyjątkowych przypadkach dostawa towaru może ulec opóźnieniu z powodu
nieprzewidzianych okoliczności, na które Sprzedawca nie ma wpływu. W
takim przypadku Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego kontaktu z
Klientem i uzgodnienia warunków dostawy zamówienia.
10.4 We wszystkich przypadkach Sprzedawca jest zwolniony z
odpowiedzialności za naruszenie terminów dostawy zamówienia, jeśli
towar nie zostanie dostarczony Klientowi lub zostanie dostarczony z
opóźnieniem z winy Klienta lub z powodu okoliczności, zależnych od
Klienta.
11. Gwarancja jakości produktu
11.1 Umową kupna-sprzedaży objęte są nowe produkty, wolne od wad.
11.2 Sprzedawca daje Klientowi możliwość zamówienia towarów w
minimalnych ilościach w celu upewnienia się co do ich jakości i
sprawdzenia ich właściwości. Zamawiając towary w większych ilościach
(od 10 sztuk), Klient potwierdza, iż jakość i właściwości odpowiednich
towarów są mu znane i akceptowalne, dlatego zwrot wysokiej jakości w
dużych ilościach (od 10 sztuk) tego samego rodzaju towarów nie jest
możliwy.
11.3 Sprzedawca udziela gwarancji jakości produktu, ważnej przez
określony czas, dla określonego rodzaju towaru, której termin i inne
warunki są wskazane w opisach produktów. W przypadku, gdy Sprzedawca
nie udziela gwarancji jakości na niektóre towary, zastosowanie ma
gwarancja, przewidziana w odpowiednich aktach prawnych Rzeczypowpolitej
Polski.
11.4 W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru
Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy, dotyczące rękojmi w
kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, strony
wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
11.5 Jeśli Klient wykorzystał część wyprodukowanej produkcji i zgłosił
reklamację co do jakości produkcji, uważa się, że cała dostarczona
produkcja była wysokiej jakości i zdatna do użytku.
11.6 Przy ocenie jakości towarów, wykonywanych na zamówienie, Strony
zobowiązują się wziąć pod uwagę fakt, iż nawet przy zastosowaniu
nowoczesnych produktów do dekoracji, wykorzystując technologie i
materiały różnych producentów itp., niemożliwe jest wydrukowanie i
wyprodukowanie całkowicie identycznych produktów, które odpowiadałyby
próbkom lub makietom ze 100-procentową dokładnością. W związku z tym
dopuszcza się niewielkie odchylenia w produktach, wytwarzanych przez
Sprzedawcę. W przypadku stwierdzenia w produktach niewielkich, ale
mieszczących się w normie, odchyleń od zatwierdzonej próbki lub układu,
produkty te uważa się za produkty wysokiej jakości, chyba że obie
strony lub uzgodniony przez strony niezależny rzeczoznawca uznają, że
produkty nie są wysokiej jakości i nie nadają się do zamierzonego
użytku. Po zidentyfikowaniu produktów niskiej jakości Strony będą dążyć
do usunięcia wad poprzez wzajemną współpracę i w sposób, najbardziej
efektywny kosztowo, tj. wytworzenie produktów wysokiej jakości i
zastąpienie produktów niskiej jakości w możliwie najkrótszym,
określonym przez Sprzedawcę czasie. Jeżeli w ocenie Sprzedawcy nie jest
to możliwe, Strony mogą uzgodnić obniżenie ceny.
12. Zwrot i wymiana towaru
12.1 Artykuł 6.367 Kodeksu Cywilnego reguluje prawo Kupującego do
odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży, zawartej za pomocą środków
komunikacji. Kupujący ma prawo odmówić zawarcia Umowy kupna-sprzedaży
za pomocą środków komunikacji, powiadamiając o tym Sprzedawcę na piśmie
w ciągu 3 roboczych dni od dnia dostarczenia zamówienia i zwrócić towar
dobrej jakości, jeżeli towar nie został uszkodzony lub jego wygląd nie
zmienił się znacząco.
12.2 Jeżeli Klientowi został sprzedany towar niespożywczy,
niehigieniczny, jednorazowego użytku lub wykonany na zamówienie o
nieodpowiedniej jakości, a Sprzedawca nie omówił z Klientem jego
braków, Klient ma prawo żądać od Sprzedawcy:
1) wymiany produktu o nieodpowiedniej jakości na produkt o odpowiedniej
jakości;
2) odpowiednio obniżenia ceny produktu;
3) nieodpłatne usunięcie wady produktu w rozsądnym terminie;
4) odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży i żądania zwrotu pieniędzy,
zapłaconych za towar.
12.3 Zgodnie z art. 6.366 § 3 Kodeksu Cywilnego prawo do odstąpienia od
umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli umowa została zawarta na
towary, które zostały wyprodukowane według indywidualnego zamówienia
Klienta lub są dla niego przystosowane albo które, ze względu na swój
charakter, po dostarczeniu Klientowi nie mogą już zostać zwrócone z
powodu utraty właściwości towaru, ulegają szybkiemu zepsuciu lub
przedawnieniu.
12.4 Klient musi złożyć pisemną reklamację Sprzedawcy w ciągu 5
roboczych dni od daty dostarczenia zamówienia, wskazując wady produktu.
Sprzedawca musi odpowiedzieć na pisemną reklamację Klienta w ciągu 10
roboczych dni.
13. Reklamacje
13.1 Reklamację może złożyć każdy Klient, którego zlecenie wykonano
niezgodnie z zamówieniem, lub otrzymał wadliwy towar.
13.2 Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.
13.3 Każda reklamacja, zgłoszona przez Klienta i spełniająca powyższe
warunki, będzie rozpatrywana indywidualnie.
13.4 W trakcie dostawy towaru do Klienta, Klient musi wspólnie ze
Sprzedawcą lub Jego upoważnionym przedstawicielem sprawdzić stan
przesyłki i towaru oraz pokwitować dokument przyjęcia przesyłki lub
dokumenty, dostarczone przez kuriera. Po pokwitowaniu tych dokumentów
przez Klienta uważa się, że przesyłka została dostarczona w należytym
stanie, nie ma uszkodzeń produktu, których podstaw nie można przypisać
wadzie fabrycznej, oraz nie ma niezgodności w skompletowaniu towaru
(takie, jakie można ustalić podczas oględzin zewnętrznych towarów). W
przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania dostarczonej przesyłki
(pogniecione, zamoczone lub w inny sposób uszkodzone z zewnątrz)
produktu i/lub nieprawidłowości w skomletowaniu, Klient musi to
odnotować w potwierdzeniu przesyłki - dokumencie przyjęcia, oraz
sporządzić w obecności Sprzedawcy lub Jego przedstawiciela protokół
szkodowy naruszenia/niezgodności przesyłki i/lub produktu/produktów. W
przypadku uszkodzenia przesyłki, Odbiorca zobowiązany jest do jej
pozostawienia do dyspozycji Sprzedawcy do czasu zakończenia
postępowania reklamacyjnego.
13.5 Jeśli Klient nie wykona tych czynności, Sprzedawca jest zwolniony
z odpowiedzialności wobec Klienta za uszkodzenie towaru, jeżeli
podstawą powstania takiej szkody nie jest wada fabryczna, oraz za
niezgodności w skompletowaniu towaru, jeżeli niezgodności te można
stwierdzić podczas oględzin zewnętrznych towaru. Klient ponosi wyłączną
odpowiedzialność za wszelkie ujemne skutki, powstałe w wyniku
niedopełnienia obowiązku, określonego w punkcie poprzedzającym. Ryzyko
przypadku lub uszkodzenia produktów przechodzi na Klienta z chwilą
wydania przesyłki osobie, wskazanej przez Klienta do odbioru.
13.6 Za uszkodzenia mechaniczne kartonów i produktów odpowiada firma
kurierska. Po odebraniu od kuriera przesyłki roszczenia za uszkodzony w
transporcie towar nie będą rozpatrywane.
13.7 Ewentualne nieprawidłowości w części dostarczonego towaru nie
upoważniają̨ Klienta do reklamowania całej dostawy.
13.8 Samodzielnie lub w innej firmie oznakowane przez Klienta towary
nie podlegają̨ reklamacji w zakresie wad widocznych.
13.9 Reklamacje nie są rozpatrywane, jeśli dotyczą szkód, powstałych w
wyniku nieprawidłowego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania,
prania i prasowania, niezgodnego z metką produktu, prasowania
bezpośrednio po nadruku.
13.10 Prawo odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży nie przysługuje
Klientowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedwcę utraci prawo
odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży;
2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu Jego
zindywidualizowanych potrzeb (przez specyfikację Klienta rozumie się
wyprodukowanie rzeczy, zgodnie z projektem Klienta, w tym -
przygotowaną według Jego wybranej grafiki, treści, kolorystyki, innej,
indywidualnie przygotowanej dla tego Klienta cechy produktu).
13.11 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
1) wydruk prac, błędnie przygotowanych przez Klienta pod względem
treści, w tym – błędy gramatyczne, stylistyczne, ortograficzne,
graficzne, które Klient zaakceptował do realizacji;
2) wydruk prac, zaakceptowanych przez Klienta, a zawierających błędy
techniczne, ilościowe, kolorystyczne towarów i nadruku;
3) opóźnienia w terminie realizacji, wynikające z terminu dostarczenia
poprawnych danych przez Klienta;
4) terminowość przekazywania środków pieniężnych pomiędzy bankiem
Klienta a bankiem Sprzedawcy;
5) opóźnienia w druku, które powstały na skutek czynników zewnętrznych,
niezależnych od Sprzedawcy, przerw w dostawie energii elektrycznej,
opóźnień w dostawie materiałów, przeznaczonych pod wydruk itp.;
6) opóźnienia w dostawie materiałów przez kurierów zewnętrznych;
7) ilość dostarczonego do Klienta, a zamówionego przez Niego produktu,
pod warunkiem, że mieści się ona w przedziale +-3% ilości, zamówionej
przy zakupie;
8) terminowość przesyłek kurierskich;
9) reklamacje, dotyczące jakości przesyłek kurierskich, które
rozpatrywane są tylko i wyłącznie po przedstawieniu dokumentów,
dotyczących szkody.
14. Postanowienia końcowe
14.1 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu
w każdym czasie. Zmiany te nie będą miały wpływu na złożone,
realizowane lub wykonywane w tym czasie zamówienia i umowy.
14.2 Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu
naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób
interpretowane, gdyż, w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części
Regulaminu z obowiązującym prawem, Sprzedawca deklaruje bezwzględne
podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce
zakwestionowanego przepisu Regulaminu.
14.3 W sprawach, nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie
znajdują przepisy obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia
23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną.
14.4 Strony są zobowiązane dołożyć starań, aby wszelkie spory były
rozwiązywane w drodze polubownej. Jeśli spór nie zostanie zakończony
polubownie, rozstrzygany będzie przez sąd powszechny właściwy dla
siedziby Sprzedawcy.